Avatar billede jytbx Nybegynder
06. august 2010 - 19:56 Der er 7 kommentarer

Windows 7 søgefunktion er væk

Søgefunktionen i Windows 7 er pludselig forsvundet. Når jeg går i start og skriver et filnavn som jeg ved jeg har, er der ikke andet end end tom kasse. Hver gang jeg prøver med forskellige filer vises det samme. Når jeg starter med at skrive når jeg til 2 tegn og derved kommer en hel del systemfiler frem, men ved 3. tegn bliver kassen helt tom.

Jeg kan heller ikke deltage i vores hjemmegruppe, selvom jeg har aktiveret IPv6. Det rigtige brugernavn er ok, forbindelse er ok.

Jeg har nu geninstalleret windows 7 men desværre uden resultat.

Kan nogen hjælpemig.?
mvh Jytte
06. august 2010 - 21:06 #1
Velkommen til E. ...

...ikke deltage i vores hjemmegruppe, selvom jeg har aktiveret IPv6... - Hmmm... det er da ikke nogen med IPv6 at gøre ?
Eller hvad mener du her ?
Avatar billede jytbx Nybegynder
06. august 2010 - 22:00 #2
Jo det har noget med IPv6 at gøre. Når jeg aktivere at ville deltag i hjemmegruppen, siger systemet at jeg skal aktivere IPv6.
Det er gjort, men jeg kan stadig ikke deltage.
Men det der med søgefunktionen i Windows 7 kan du eller andre hjælpe med det. Jeg kan næsten ikke undvære den, og har prøvet alt.
mvh Jytte
Avatar billede milter Ekspert
06. august 2010 - 22:56 #3
Ang. Windows Search, så prøv at kigge her:

http://www.eksperten.dk/spm/915332

Siden indeholder links med mange nyttige informationer.
Avatar billede jytbx Nybegynder
06. august 2010 - 23:32 #4
Hej Milter og Karise_Larry
Tak for jeres indlæg MEN------------

Jeg har læst/gjort det hele inkl. at geninstallere Win7.
Jeg har stadig 2 store promlemer:
-Søgefunktionen i windows7 virker ikke!
-Hjemmegruppen kan jeg ikke deltage!

Har nogen med windows 7 dette problem?
mvh. Jytte
Avatar billede milter Ekspert
06. august 2010 - 23:56 #5
Hvor søger du fra?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2010 - 08:00 #6
Avatar billede jytbx Nybegynder
07. august 2010 - 09:21 #7
Mange tak
mvh