Avatar billede jbhf Nybegynder
05. august 2010 - 19:54 Der er 2 kommentarer

server

Tak for div svar.
Jeg har printet "OPSÆTNING AF E-MAIL WINDOWS VISTA. (TELENOR)
I den står: 1.vælg START og dernæst E-MAIL. Problemet er bare,at
der IKKE fremkommer en kolonne med sætningen E-MAIL.?
Det som fremfommer når jeg trykker start er som følger:

LUK COMPUTER.
KØR.
HJÆLP OG SUPPORT.
SØG.
INDSTILLINGER.
DOKUMENTER.
PROGRAMMER.

Hvorfor fremkommer E-MAIL ikke?+Hvordan får jeg "DENNE COMPUTER"
frem på mit skrivebord?
05. august 2010 - 20:38 #1
Velkommen til E. ...

Hvilker E-mail PROGRAM henvises der til i vejledningen ?

---

HøjreMusseTast på [skrivebordet] - [Personlige indstillinger] - [Skift skrivebords Iconer] - ...

I Vista hedder den på "Skrivebordet" dog som standard [Computer] ...

PS: Du kan ALTID får fat i [Denne Computer] eller [Stifinder] med
[WindowsTasten]+[E]
istedet for mussehalløj ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2010 - 20:57 #2
1. Du mangler en e-mail klient
2. højreklik på skrivebord, vælg personlige indstillinger, vælg skift skrivebordsikoner, vælg de ikoner du vil have og klik ok.