Avatar billede millerbean Praktikant
29. juli 2010 - 21:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Denne webside har et loop ved omdirigering

Jeg har oprettet en ny html side med en codebehind og har testet inden det er lagt op på webserveren og her virker det fint.

Når jeg ligger det op på får jeg følgende fejl:

Fejl 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Der var for mange omdirigeringer.

Denne webside har et loop ved omdirigering

Bruger en asp.net login control. Herefter loader min default.aspx.cs og koden gør følgende:
Response.Redirect("~/Arkitekt/projects.aspx");

Skifter jeg det ud med f.eks. Response.Redirect("~/Arkitekt/default.aspx");

virker det fint.

Nogle der har et godt forslag til en løsning?
Avatar billede Syska Mester
29. juli 2010 - 22:37 #1
Det er jo ikke vildt meget information du giver omkring alle dine settings i Web.Config og din code behind på dine forskellige sider.

Hvordan laver du Auth ?
Grunden til at jeg sprøger, er det virker som om du Authentication du bruger ikke virker når du smider det online af en eller anden grund.
Avatar billede millerbean Praktikant
29. juli 2010 - 22:37 #2
Havde fejl i min codebehind :-)
Avatar billede millerbean Praktikant
29. juli 2010 - 22:39 #3
Kan man sætte noget, så man ser den specifikke fejl?

Jeg oplever ofte at få server error, men det hjælper ikke meget.
Avatar billede Syska Mester
29. juli 2010 - 23:05 #4
Igen, ingen information.

Hvad betegner du som server error ? IIS går ned eller .NET fejl ?

Du kan jo slå custom error fra og så den præcise besked ... eller bruge noget som log4net ... der er mange muligheder.

mvh