Avatar billede rasmusagger Nybegynder
25. juli 2010 - 13:43 Der er 6 kommentarer

Gendan til fabriksindstillinger af LIFE computer

Hej

Jeg har en gammel stationær af mærket LIFE.

Jeg kunne godt tænke mig at gendanne den til fabriksindstillinger. Da det er noget gammelt lort som der ligger alt muligt på.

Jeg har ingen CDér, men ved at man kan trykke noget.

Er der nogle der ved hvordan det kan lade sig gøre?

Hilsen Rasmus
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. juli 2010 - 13:46 #1
Hej rasmus er der en partion med recovery på Pcén? så er det sikkert en af F tasterne under opstart
Avatar billede rasmusagger Nybegynder
25. juli 2010 - 13:50 #2
Hej

Hvad mener du med det?

Jeg kender ikke alle de der computer ord.
Jeg kan komme frem til noget, men det er ligesom om man skal have en CD for at komme videre.
25. juli 2010 - 13:52 #3
Fabrikat, Model, Type, ... på PC'en ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar] i en løbende dialog; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede rasmusagger Nybegynder
25. juli 2010 - 13:56 #4
Undskyld. er ny herinde.

Jeg ved kun at det er en LIFE computer med xp.
Model: pc mt6
type: med mt 329

Det er det jeg kan finde bagpå.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. juli 2010 - 15:00 #5
Du kan kun gendanne til fabriks indstillinger hvis du har en recovery disk du kan se om den er der ved at gå i kontrolpanel administration computeradminastron diskhåndtering og se om der er en hvis du kun har et c drev kan du ikke uden inst.disk
Avatar billede oli10b Nybegynder
25. juli 2010 - 15:20 #6
Klik på start* skriv: "gendannelse" i søgefeltet* klik på: Gendan computeren, eller geninstaller windows* Klik så på: Advancerede genoprettelsesmetoder* Og klik til sidst på: Geninstaller windows.