Avatar billede thor2 Nybegynder
23. juli 2001 - 10:52 Der er 11 kommentarer

Oversigt over Firma-Email Adresser

Er der nogen der ved om der findes en søgemaskine hvor at man kan søge efter f.eks. Bayer-concernens E-mailadresse - eller en hvilken som helst anden firma-e-mailadresse?
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 10:53 #1
kig på deres hjemmeside.

Det er de færreste firmaer der ønsker at deres ansattes email adresser er online.

De bliver bare overrendt med SPAM
Avatar billede jasber Nybegynder
23. juli 2001 - 11:19 #2
Det har jeg aldrig set, nogen steder - Jeg ville i alle fald aldrig putte mine brugeres Email adr. i en eller anden database, det ville bevirke 2 ting:

1) De ville været et meget let offer of spam og/eller vira
2) Det ville være for let for konkurenten at sende mails til os, for at hente en person til deres firma.

Mange folk bruger dog, personligt, Jubii på http://joes.jubii.dk/
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 11:21 #3
jasber: den jubii tjeneste er langsom og temmelig ubrugelig
Avatar billede jasber Nybegynder
23. juli 2001 - 11:25 #4
Måske, men det handler vel også om hvormange der regger sig - Et Email registrat med 30 medlemmer er jo ikke til meget :)

Men nu var det også ment som en henvisning til noget ala det thor2 leder efter.
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 11:26 #5
okay, så er vi enige :)
Avatar billede henno Nybegynder
16. august 2001 - 22:50 #6
Du kan evt. søge på www.krak.dk
Avatar billede henno Nybegynder
16. august 2001 - 22:52 #7
Men vil du egentligt søge på medarbejdernes email adresser, eller bare på firmaets email adresse? Mange firmaer har jo f.eks. en info@firma-email.com, salg@firma-email.com osv.

Men hvis du søger på medarbejdernes email adresse, så må jeg nok desværre give de andre ret!
Avatar billede vindermartin Nybegynder
20. august 2001 - 22:44 #8
Krak.dk har under deres firma indeks e-mail adresser på mange firmaer.
Avatar billede jasber Nybegynder
20. august 2001 - 22:47 #9
Hey thor2, skulle du mon ikke lukke dette spm.?

/Jasber
Avatar billede msnilsson Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:02 #10
Denne her holder:

http://www.e-mailbogen.dk/
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. april 2003 - 19:37 #11
msnilsson

weee! godt at nogen nævner e-mailbogen... arbejder med at sælge registreringer til firmaer derinde til daglig...