Avatar billede tush Nybegynder
15. juli 2010 - 20:50 Der er 2 kommentarer

Hjælp til fysik spørgsmål

Skal påvise opløsningsmidlers påvirkning på hjernen og har i denne forbindelse lavet to forsøg med lightergas og smør den ene gang og margarine den anden gang.

Desværre sker der ingen synlig effekt.

Forsøgene var i lufttæt beholder begge gange.

Mangler derfor gode råd til hvordan man kan påvise dette i forsøg på max 10 minutter.

Håber på nogle gode bud, på forhånd tak og god sommer

Bær venligst over med hvis i finder samme spørgsmål på ingeniøren. Her og der er de to eneste steder jeg tror jeg kan finde intellekt nok til at besvare et sådan spørgsmål.
Avatar billede swiatecki Novice
15. juli 2010 - 22:05 #1
Det er ikke fysik, men derimod kemi (måske endda biologi).

Hvilken effekt forventer du, og hvorfor?
Avatar billede tush Nybegynder
18. juli 2010 - 07:51 #2
Havde regnet med at se smørret boble op og blive opløst til væskeform.

Formålet er at påvise negativ konsekvens ved indtagelse af opløsningsmidler ex. alkohol