Avatar billede Frkanne Nybegynder
14. juli 2010 - 08:57 Der er 1 kommentar

HJÆLP!! :'(

Jeg har en stationær, som jeg har haft i omkring et år nu. Her til morgen da jeg skulle starte den op, lagde jeg mærke til efter at have sat og ventet i 5min at ingenting stater op på skrivebordet/proceslinjen.. Når man sætter musen derned står den bare og tænker. Jeg prøvede så at genstarte lortet, og nu har jeg sat og kigget i 15min / mere eller mindre.
Hvad skal jeg gøre?
Hvad kan det være?
Har prøvet at trykke på alt men der sker intet.
( Har windows 7 )
-
Tak på forhånd
Anne ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2010 - 14:29 #1
1. Overskriften er ikke særligt sigende. (Alle der opretter et spørgsmål herinde, skal jo have hjælp :))

2. Kategorien er forkert.
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.