Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
12. juli 2010 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undgå checkspørgsmål ved mail fra Access

Når mit program sender en mail fra Access, kommer et checkspørgsmål "Et program prøver at sende en e-mail på din vegne ... (mere tekst)". Her skal jeg så vælge mellem "Tillad", "Afvis" og "Hjælp". Hvordan undgår jeg dette? Tryk på "Hjælp" hjælper ikke.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
12. juli 2010 - 11:32 #1
Prøv at søge på 'Outlook Redemption' på Google

Ellers skal du måske bruge CDO som er omtalt på http://bytes.com/topic/access/answers/496747-disable-item-send-outlook-warning-access
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
12. juli 2010 - 12:16 #2
Jeg går ud fra at du kunne bruge det da du har accepteret svaret.

TNX for point
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
12. juli 2010 - 12:56 #3
Ja og nej. Jeg fik afdækket problemet og fandt ud af, at der ikke var nogen standard-løsning. Tak for hjælpen.