Avatar billede mikraikkonen Nybegynder
10. juli 2010 - 19:19 Der er 5 kommentarer

problem ved udskift af vga køler

hvad kan der være sket nu kan min pc kun starte op indtil der kommer windows logo og så fryser den fast jeg har skiftet vga køler på min radeon 4870x2,bagefter startede jeg PCen op og den virkede et stykke tid indtil skærmen fryste fast og lige siden har jeg ikke kunne starte den op hva kan jeg have gjort forkert
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juli 2010 - 21:27 #1
Måske glemt kølepasta?
Avatar billede mikraikkonen Nybegynder
10. juli 2010 - 22:16 #2
nej jeg har både renset og givet nyt køler pasta på hmm det er mystisk for den virkede kort tid inden den frøs fast
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2010 - 22:50 #3
Er ikke sikkert det har noget med din vga køler at gøre.
Har du forsøgt med fejlsikret tilstand?
Kan den starte op kunne du prøve at systemgendanne til en dato hvor den virkede, eller køre en chkdsk for at kontrollere din harddisk
Avatar billede mikraikkonen Nybegynder
11. juli 2010 - 10:35 #4
har lige prøvet at starte i fejlsikret tilstand og prøvede at system gendanne men der sker det samme at når windovs loget kommer frem så fryser computeren og kommer ikke vidre..øv!
Avatar billede mikraikkonen Nybegynder
11. juli 2010 - 16:56 #5
nu har jeg taget mit skærmkort ud og flyttet skærmstikket i bundkortet og nu starter den op uden problemer så måske er mit skærmkort blevet ødelagt af at der blev sat en arctic cooler på