Avatar billede Nashuliys Nybegynder
10. juli 2010 - 17:31 Der er 3 kommentarer

Acer Aspire 5100 Grafik problemer

Hej alle sammen ;)
Jeg har en bærbar Acer aspire 5100 som entlig køre fint nok, men når jeg spiller ´World of warcraft" så ja har jeg et lille lag ´problem. når jeg løber rundt i spillet hakker min pc, en lille smugle men nok til at man kan blive træt af at se ´på det, det virker som om man hele tiden er 1 sec bagud hele tiden. jeg har rest min blæser og den er fin nu har opdateret alle drivers og det er ok, men kan bare ikke komme af med det her laf problem, vis´jeg holder noget for min blæser undsugning og udblæsing lader det til at lag forsvinder men vis jeg fjerner det igen kommer lagget bare tilbage igen??
Håber der er nogen der kan hjæle mig for jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

Processor / Speed

AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-50 (1.6 GHz, 2x 256 KB L2 cache)
ATI Radeon® Xpress 1300 integrated 3D graphics, with up to 128 MB of shared system memory.
Core Logic Chipset

ATI Radeon® Xpress 1100
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2010 - 21:19 #1
Har du tjekket systemkrav for spillet?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2010 - 21:21 #2
det kan også være dit net.. test din ping her: http://speedtest.net/

- Daniel Stuhr
Avatar billede Jensen DK Novice
11. juli 2010 - 07:39 #3
Det er ikke den bedste grafikchip, som sidder i maskinen mon ikke det er medskyldig i det du kaller lag.