Avatar billede tommer Nybegynder
08. juli 2010 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sætte værdi i javascript

Jeg har brug for at tilføje 2 variabler til et javascript som allerede findes på min side, f.eks når en bruger har klikket på en button.
Kan det gøres på en smart måde?
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2010 - 10:34 #1
Du kan ikke direkte sætte en javascript-værdi med .NET - hvis du ikke laver et postback kan du fx bare kalde en javascript-metode der sætter værdien fx på onclick, og laver du et postback må du kunne sætte værdien i din page_load. Men ellers kom med lidt nærmere info om hvad det drejer sig om.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. juli 2010 - 11:56 #2
<asp:placeholder runat="server" visible="false" id="extraVariabler">
<script type="text/javascript">
var1, var2, var3 = "";
</script>
</asp:PlacerHolder>

onclick = extraVariabler.Visible = true;
Avatar billede tommer Nybegynder
24. august 2010 - 22:54 #3
lukker her da der ikke findes svar. tak
Avatar billede keysersoze Guru
25. august 2010 - 00:45 #4
Det er da så også helt din egen skyld når du aldrig kommer med respons...