Avatar billede zakkaria Nybegynder
06. juli 2010 - 13:06 Der er 1 kommentar

jvc everio

hej
Jeg har købt en video camera jvc everio HDD 30MG i tyskland ,men mine problemer er : Hvordan eksportere video eller film fra camera til pc (( windows xp )).?? Er der noget gratis eller free programmer som powercinema eller lignende. ??
tak for hjælpen , den bekymrede
Avatar billede 50ccm Juniormester
06. juli 2010 - 15:23 #1
Der burde være en gratis version med af powercinema da du købte kameraet, men ellers burde det dukke op som en HD under My Computer når du sætter det til USB og vælger "playback on PC" på Kameraet, og så er det bare og kopierer over på PC, sletning af filer skal foregå på Kameraet.

VH
50ccm