Avatar billede emlau Nybegynder
02. juli 2010 - 20:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke starte i fejlsikret eller andet efter "av security suite"

Min bærbar er tosset!! Fik den ting der hedder "av security suite" googlede det så og downloaded et program til at fjerne det! Ja godaw do, nu er den helt gal!!! :-( kan ikke starte i fejlsikret "f8" eller noget som helst!! Hvad gør jeg??
(behøver vel ikke at sige, jeg er en tosse:-) )
(xp)

Mvh. Ronnie
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2010 - 21:03 #1
find ud af, hvad exe/dll-filen, der starter det - hedder.
Boot på en live-cd med linux, og omdøb filen på din harddisk - evt bare mappen, der ligger i 'programmer' og som er den nyeste (sorteret på dato for oprettelse).
Start (normalt), og rens maskinen.
Avatar billede emlau Nybegynder
02. juli 2010 - 21:14 #2
Det fatter jeg -af!!! Hvordan skal jeg komme til noget som helst, når den end ikke vil starte op?? i "save mode"  stopper den ved "..........system32/drivers/avbybnsy.sys
Mvh. Ronnie
02. juli 2010 - 22:00 #3
Men kan den starte op 'normalt' ? Du beskriver jo kun "Fejlsikker tilstand" ...
Avatar billede emlau Nybegynder
02. juli 2010 - 22:56 #4
Nej det kan den heller ikke, så bliver skærmen bare sort, som hvis den "tænkte", men det kommer den aldrig ud af.
Heller ikke tidligere tilstand hvor den virkede.

Er noget dertil, hvor de data der er på den er ligegyldige, bare jeg får gang i skidtet igen.

Nogen gode forslag?

Mvh. Ronnie
Avatar billede Jensen DK Novice
03. juli 2010 - 06:53 #5
Du har mulighed for at løse problemet med dette link.
http://www.helgec.dk/knoppix.html
Avatar billede emlau Nybegynder
08. juli 2010 - 09:16 #6
Fand recover cderne og kørte dem, så alt er væk, men så er der da ryddet op :-)

Send mig et svar, hvis nogen vil have point.
Så de ikke er "ude"

Tak for hjælpen til alle :-)

Mvh.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. juli 2010 - 13:18 #7
emlau! læg selv et svar, og accepter det så er dine point hjemme igen, og der er lukket.
Avatar billede emlau Nybegynder
08. juli 2010 - 14:30 #8
Smart!

Det kan jeg så også gøre med de andre indlæg, hvor ingen ville have point.

Tak for hjælpen!
Avatar billede emlau Nybegynder
08. juli 2010 - 14:31 #9
Hvis jeg kan finde ud af det :-)