Avatar billede elsbeth Nybegynder
27. juni 2010 - 18:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Office 2007 - Outlook vil ikke indlæse mine mails

Min PC "kørte fast". Da jeg ikke kunne få den ud af den tilstand, slukkede jeg på den hårde måde. Da jeg startede igen valgte jeg desværre at "starte windows på sædvanlig måde". Og det hele kørte også op som det plejer. Jeg anvender Windows Vista. Men nu vil Outlook, som jeg bruger til e-mails ikke starte, d.v.s. at det ser ud som om programmet starter og jeg når helt frem til hvor det skriver "indlæser..." så går programmet ned og følgende fejlmeddelelse fremkommer: "Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes".

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få det igang igen?
Avatar billede be_nice Juniormester
27. juni 2010 - 19:05 #1
Havde du problemer med Outlook da din maskine "døde" - eller var der noget andet galt?

Har du prøvet at lukke alle programmer ned, og genstarte maskinen?
27. juni 2010 - 19:36 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2010 - 20:41 #3
Start - Kør - outlook.exe /resetnavpane er helt sikkert løsningen.

Prøv det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2010 - 20:41 #4
Nå det var jo også det karise linkede til :)
27. juni 2010 - 22:12 #5
<elsbeth>: Lægger hermed et [svar] som DU efterfølgende kan [Accepter] ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede elsbeth Nybegynder
27. juni 2010 - 22:39 #6
Tak for svaret, som jo virkede. Karise var bare lidt hurtigere.
27. juni 2010 - 22:48 #7
<elsbeth>: Bemærkning: DU skal ikke lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning)

elsbeth
Avatar billede elsbeth Nybegynder
29. juni 2010 - 21:07 #8
Øh nå. Er ikke så velbevandret i den slags. Kontakter kun Eksperten når jeg har problemer. Til gengæld får jeg for det meste løst dem, fordi mange - som også du - ved (kender) løsningen på mange problemer.

Men tak alligevel, for det var ca. 100 mails jeg pludselig blev afskåret fra at se, og det var vikrkelig et problem.

Og nu har jeg sikkert igen gjort noget forkert.
29. juni 2010 - 21:14 #9
Bingo !

Du bør også lige checke/følge op på dine tidligere 'hængende' spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/elsbeth (Dem der ikke er grønne)