Avatar billede Interista Nybegynder
26. juni 2010 - 16:18 Der er 5 kommentarer

Kode på trådløst net

Hej, det ka være en af jer eksperter kan hjælpe mig med at sætte kode på mit internet, så jeg er den eneste der kan komme på. Jeg har en PS3 og spiller tit online, men i 99% af kampene ryger forbindelsen ud og jeg ender med et nederlag. Jeg har været inde på denne her hjemmeside (http://se551)for at ændre på indstillingerne flere gange, men når jeg så bliver færdig, så ryger forbindelsen. Så blir jeg nød til a 'genstarte' routeren hver gang, så jeg ka komme på nettet igen.

Nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg kan sikre mit net?
Avatar billede julemandenb Nybegynder
26. juni 2010 - 16:43 #1
Prøvet Reset?
Avatar billede Interista Nybegynder
26. juni 2010 - 16:52 #2
nu ikke for a være fræk eller noget, men hva er det ? er det en knap jeg ska trykke på eller ? jeg aner nemlig intet om it halløj.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
26. juni 2010 - 17:00 #3
bag din router befinder der sig et lille hun ( spidsen af en kuglepind kan lige komme ind ) oven over eller under hullet står der "Reset" Hvis du kan finde den så prøv at holde den inde i en del sekunder ( Mellem 15 & 30 sekunder )

BEMÆRK DOG AT DIN ROUTER FOR FORBRIKS INDSTILLINGER
OG DU DERFOR MISTER DINE INDSTILLINGER DU HAR LAVET. (:
Avatar billede Interista Nybegynder
26. juni 2010 - 17:12 #4
ja ok, det var også det jeg mente med at 'genstarte' eller 'nulstille' (som jeg har skrevet oven over). så gemmer den nemlig ikke mine indstillinger, dvs. så er nettet stadig ikke sikret.

jeg skal bare bruge en forklaring på hvordan jeg kan gøre mit net sikker, så andre ikke kan komme på (altså sætte kode på).

men ellers tak for hjælpen indtil videre :)
Avatar billede julemandenb Nybegynder
07. december 2010 - 20:53 #5
Mangler du stadig hjælp? :)