Avatar billede serverservice Praktikant
26. juni 2010 - 15:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Backup exec error efter skift til Synology Nas

Hej vi har skiftet Nas station ud til Synology ds209 med 2 disk og raid. den er sat op til domain og tilgås fint over netværket samt der er adgang til at overføre filer.
Så selve Nas stationen virker som den skal.

Jeg har disables Guest brugeren og oprettet en mappe "backup" som er mappet på Nas stationen.

Jeg har tilføjet den til backup exec under devices og den findes fint og der bliver overført backup.

Den kommer dog med en enkelt fejl som jeg gerne vil være fri for . "The job failed with the following error: The directory is invalid"

og ellers er backuppen gennemført perfekt så det er lidt irriterende at have en fejl selvom det sikkert ikke har nogen betydning for backuppen.
Men jeg er kritisk og vil se en backup log uden fejl

Jeg har søgt på fejlen på google og nogle skriver at man skal genoprette sin selection list - men det hjalp ikke og der har ikke været lignende problemer tidligere

Så umiddelbart vil jeg mene at det er opsætningen af Nas (mappen) der skal ses på ?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. juni 2010 - 10:15 #1
nå jeg fandt ud af at det virkede efter jeg havde oprettet en ny selection list manuelt . det var et problem med en gammel mappe somn var blevet slettet på serveren .
Avatar billede serverservice Praktikant
27. juni 2010 - 10:15 #2
svar