Avatar billede delakuer Nybegynder
18. juni 2010 - 12:50 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Billedredigering

Hejsa eksperter!

Jeg har nogle billeder jeg skal ha sat sammen, men jeg ved ikke helt hvordan, da jeg ved at dem som skal ha billedet kan sidde herinde, kan jeg ikke rigtig forklare så meget om det. Om man kan gøre det via en chat eller mail måske?
Det skal nemlig være en "snyde" gave selve billedet.

Ved ikke hvordan man kan gøre? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2010 - 17:20 #1
Er det et panoramabillede du skal lave?
http://www.pensionistedb.dk/autostitch.htm
Avatar billede delakuer Nybegynder
18. juni 2010 - 17:50 #2
Nej det er nogle ansigter jeg skal ha sat ind rundt omkring på et billede. Altså en ps opgave.
Avatar billede delakuer Nybegynder
20. juni 2010 - 22:42 #3
Er der slet ingen på eksperten som har forstand på det? :)
21. juni 2010 - 06:37 #4
PhotoFiltre ?!?

http://www.pensionistedb.dk/photofiltre_intro.htm
http://www.pensionistedb.dk/Photofiltre.htm (~99 guides!)

(Bemærk at du kan indlægge en DK sprogpakke...)

Hvis der under instalationen 'tilbydes' [AskToolBar], så bør (SKAL) du fraklikke det hele!!!
Avatar billede delakuer Nybegynder
22. juni 2010 - 12:40 #5
Jamen har selv programmet. Har photoshop. Problemet er at jeg ikke selv kan finde ud af at lave det på den rigtige måde :)
22. juni 2010 - 19:22 #6
Bemærk at jeg nævner PhotoFiltre og ikke photoshop ...
Avatar billede sabumnim Novice
22. juni 2010 - 23:07 #7
Hej delakuer

Jeg tror vi er mange der kan give dig råd i dette forum.

Jeg er bare ikke klar over om vi må have lov til at smide en email adresse, men jeg forsøger alligevel:

Skriv evt. til mig over de næste par dage, så skal jeg se om jeg kan rådgive dig.

Email: mastercrasse [a] hotmail [dot] com

//Carsten
Avatar billede delakuer Nybegynder
27. juni 2010 - 15:22 #8
Arh for pokker vidste ikke man ikke måtte sende mails, men hvis i giver svar så får i lige lidt point for jeres ulejlighed, problemet er blevet løst :)
27. juni 2010 - 15:35 #9
Ping...

(Det var så et [svar]...)

Hvad blev så fidusen/pointen ?
Avatar billede sabumnim Novice
27. juni 2010 - 21:20 #10
Hej delakuer

Jeg behøver ikke nogle point på baggrund af dette, så svar du selv og del pointene med karise_larry.

Dejligt at høre du løste problemet :0)

//Carsten
Avatar billede delakuer Nybegynder
28. juni 2010 - 11:17 #11
Der var ikke rigtig nogen fidus, i sammenarbejde med 2 andre, gjorde jeg lidt i ps. en anden gjorde noget i et andet program og en tredje i et tredje, og til sidst var vi tilfredse :)