Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
15. juni 2010 - 11:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DLL filer

Hej med jer

Jeg prøver på at lave sådan mit program kan køre både på 32 bit og 64 bit OS.

sqlcese35.dll
sqlceqp35.dll
sqlceme35.dll

Det er disse dll filer jeg har i en 32 bit og 64 bit version.

Det jeg gerne ville var hvis jeg kunne lave en mappe til DLL filer:
Application.startup\DLL\32 Bit
Application.startup\DLL\64 Bit

Hvor den så skulle indlæse dll filerne fra.
Virker perfekt hvis filerne ligger i mappen, men lige så snart de bliver flyttet væk, opstår der fejl.

Jeg håber det er en lille nem ting :)

Indtil videre er min løsning at kopiere de "rigtige" filer ud hver gang programmet startes. Det ser ikke så pro ud ;)
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
05. oktober 2010 - 10:17 #1
Ingen forslag til hvordan det kunne gøres? Ellers vil jeg lukke spørgsmålet, da den anden løsning virker indtil videre :)
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
29. oktober 2010 - 11:41 #2
Lukker Spørgsmål