Avatar billede JanineDennis Nybegynder
14. juni 2010 - 20:08 Der er 4 kommentarer

HJÆÆÆLP !! BUS RUTE 165.

Hej,

jeg skal bruge et kort, som viser hvor man kan se busrute, hvor den viser hvor den køre og stopper henne og helst på kort.

Dengang kunne man nemlig se det på movia.dk, men jeg kan simpelhen ikke finde det længere derinde.

Håber der en, der kender en hjemmeside der viser busrute og helst bus 165. Tak :)
Avatar billede store-morten Ekspert
14. juni 2010 - 20:26 #1
Avatar billede falster Ekspert
14. juni 2010 - 21:39 #3
Brug rejseplanen.dk. Angiv start- og endestation for buslinje 165.
Angiv eventuelt, at du kun vil med bus. Så er et af forslagene med bus 165.

Vælg kort. Zoom ind og ud vælg "Vis på kort:" - "Stoppested" osv., osv.