Avatar billede charley78 Novice
14. juni 2010 - 19:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad betyder grå bold? (ikke grøn eller gul fx)

Se fx http://www.eksperten.dk/spm/911944#reply_7604985
Avatar billede f-arn Guru
14. juni 2010 - 19:15 #1
Der er kun lagt "Kommentar"
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2010 - 19:20 #2
Grå = Der er kun sendt kommentar
Gul = Der er sendt svar, men ikke accepteret af spørger
Grøn = Svar er accepteret af spørger
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2010 - 19:21 #3
Og hvis det er et gammel spoergsmaal hvor der er kommet en eller flere relevante kommentarer, saa beder du dem smide et rigtigt svar som du kan accepeter!
Avatar billede charley78 Novice
14. juni 2010 - 19:26 #4
YES!
Tak :o)
Avatar billede charley78 Novice
14. juni 2010 - 19:27 #5
ok, nogen der vil have points?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2010 - 19:32 #6
Traditionelt gives der ikke point for spoergsmaal om brug af Eksperten.

Saa her kan du smide et svar og acceptere.

Men i andre spoergsmaal er det ikke saa velset selv at tage point (men kan dog forsvares hvis der slet ikke er kommet noget brugbart).
14. juni 2010 - 19:34 #7
Spørgsmål om Eksperten - som i denne kategori - er principielt 'gratis'.
Så læg selv et [svar] og efterfølgende [Accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede charley78 Novice
14. juni 2010 - 19:54 #8
ok, tak! Nu tilbød jeg det jo fordi jeg ikke vidste om svaret kom fra en ekspert-ansat ;o)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2010 - 19:58 #9
Det har ikke noget med ansat eller ej.

Der er en tradition (gentleman regel) om at spoergsmaal om brugen af E er gratis uanset hvem der svarer.
Avatar billede charley78 Novice
14. juni 2010 - 20:18 #10
- det var smukt. Mange tak :o)
Avatar billede Jensen DK Novice
15. juni 2010 - 07:43 #11
Men det gør ikke noget at du vender tilbage til alle dine uafsluttede spørgsmål og får givet point samt lukket dem som der ikke er et rigtigt svar på.
Avatar billede charley78 Novice
15. juni 2010 - 09:11 #12
jeg er startet, men det er jo noget der tager tid. Ind imellem er jeg blevet forhindret, som fx, da det drejede sig om 3D og jeg fik en hjernerystelse. Jeg er startet forleden og fik vist lukket tre styks og det har sikkert taget mig et par timer.