Avatar billede larsen45 Juniormester
13. juni 2010 - 13:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HTML Meta Kode 2010

Hejsa Eksperter

Hvordan skal en god, og prof Meta kode mellem head og head se ud i dag.

Så en hjemmeside meta kode bliver korrekt sat op overfor google og de andre søgemaskiner derude, ikke mindst med flere søgeord osv i meta, så en side forhåbenligt blive bedre rangeret, end den ellers ville have været.
Avatar billede ggxdg Nybegynder
13. juni 2010 - 13:40 #1
Der er et hav af tips til hvordan det skal gøres, et af tippene, er vidst nok jævnligt at ændre lidt i META koden, for at få topplacering igen (jeg ved ikke om det fungerer længere med de seneste ændringer ved google).

Søg evt. efter SEO (Search engine optimization - eller noget i den retning :P)

Der findes også diverse SEO META-code generatorer osv.
Avatar billede larsen45 Juniormester
13. juni 2010 - 13:47 #2
Okay så man skal altså 1 gang om ugen går ind på hver webside, og ændre i teksten til nået andet, for at google vil opfatte det som nyt frisk indhold, og rangere det højre end ellers.

Jeg må lige prøve at søge på SEO META-code generatorer, og se hvad der dukker op.

Men har du en Meta kode, som er god med forklaring til hver linie, må du gerne poste det.
Avatar billede ggxdg Nybegynder
13. juni 2010 - 14:14 #3
Der er lidt om SEO her
http://www.seo-gold.com/seo-tutorial/meta-tags-optimization
men iflg. ovenstående, er META-tags ikke særligt effektive mere, da google åbenbart kigger mere på indhold af siden, end META-tags, da disse blev misbrugt.

Undskyld jeg ikke rigtigt selv kan komme med noget brugbart, men det er ret lang tid siden at jeg har haft brug for at rode med SEO.
Avatar billede larsen45 Juniormester
13. juni 2010 - 16:56 #4
Ja okay, jeg kigger lige på det link du har vist.
Men har dog godt hørt lidt om at Meta har været misbrugt desværre.
Avatar billede larsen45 Juniormester
14. juni 2010 - 10:39 #5
jeg siger tak og lukker.
Avatar billede janj6666 Nybegynder
22. april 2011 - 09:32 #6
Avatar billede larsen45 Juniormester
22. april 2011 - 13:36 #7
Tak janj6666