Avatar billede bas Forsker
09. juni 2010 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - Mappen kan ikke vises

Hej

Outlook 2003 - Mappen kan ikke vises.

Jeg har en bruger der få beskeden "Mappen kan ikke vises. Mappen kalender blev ikke fundet", når hun prøver at tilføje en kollegas
kalender. Hvad kan det mon skyldes?

Så vidt vi kan se, har de begge sat de rigtige indstillinger under Del min kalender.
Brugeren har ikke problemer med at tilføje andres kalender.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. juni 2010 - 00:47 #1
Prøv at lade dem begge indkalde hinanden til et møde.
Hvis den ene ikke kan få lov til at se, hvad den anden har i sin kalender, så ligger problemet på exchangeserveren, hvis de begge kan se den andens kalenderposter, så er det et andet problem.
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
20. august 2010 - 19:26 #2
Beklager - jeg har endnu ikke fået afprøvet dit forslag.
Avatar billede bas Forsker
02. oktober 2010 - 08:56 #3
Der går meget lang tid inden jeg kan få det testet, da bruger for en længere periode arbejder et andet sted.

Jeg kan bare lukke spørgsmålet.
ptj_11, vil du have points?
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. oktober 2010 - 11:26 #4
Nej det erlige meget. Du ved jo ikke endnu, om forslaget virker, så luk du bare spørgsmålet selv.
Vi kan jo altid se på det igen, når du får testet det af.
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
06. oktober 2010 - 15:26 #5
Ok, så lukker jeg.

/Martin