Avatar billede BrittAgnholt Nybegynder
05. juni 2010 - 17:53 Der er 2 kommentarer

Stop video imellem andre menupunkter

Hej alle sammen,
jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg skal have stoppet lyden på de to videoer jeg har på mit flashwebsite. Som det er nu fortsætter lyden selv om der klikkes på et andet menupunkt, medmindre jeg selv stopper den inden jeg klikker videre.

Hvordan får jeg lyden stoppet?
Sitet er primært lavet i timeline. Den actionScript der er, er actionScript 3.0 i CS4.

Jeg håber vil være behjælpelige. På forhånd tak.

Britt
Avatar billede kragekjaer Praktikant
10. juni 2010 - 11:24 #1
Det er måske den forkerte kategori at poste dette, med mindre du vil betale dollars for at få løst problemet.

D.
Avatar billede BrittAgnholt Nybegynder
10. juni 2010 - 14:44 #2
hej kragekjær, hvad er dit forslag? jeg blev ikke klogere af din kommentar.

Britt