Avatar billede Skynet Mester
31. maj 2010 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan tager man brugeren til en ny windows form?

skal ikke åbne i et nyt vindue, men derimod bare skifte side til en ny form? nogle der ved hvordan?
Avatar billede bvli Praktikant
31. maj 2010 - 15:13 #1
Du må nok starte med at lave nogle sider så.

En måde kunne være at lave enten dine "sider" som usercontrols eller også som et panel. Når du så skifter "side" sætter du det aktuelle panel/usercontrol visible = false - og det nye panel/usercontrol visible = true;
Avatar billede Skynet Mester
02. juni 2010 - 13:15 #2
Tror jeg gør det at den åbener i et nyt, og lukker det gamle.

Men hvordan får man den til at lukke, når det nye vindue kommer frem? Den skal også komme frem på samme position som det tidligere vindue havde

if (!(amount_t.Text == ""))
            {
                int amount;

                amount = int.Parse(amount_t.Text.ToString());

                indskriv_childs IS = new indskriv_childs(amount);

                IS.Show();

            }
Avatar billede Skynet Mester
22. december 2010 - 12:11 #3
Det er i orden. din metode virkede

jeg giver points
Avatar billede bvli Praktikant
23. december 2010 - 12:30 #4
:)