Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2010 - 14:27 Der er 1 løsning

Ændre MySql fejlmeddelse

Hej

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive dette i ASP, IIS eller her.

Jeg har en MySql server på en Windows Server 2003 med IIS 6 hvor jeg kører stort set alt gennem ASP. Mellem databasen og ASP'en bruger jeg MySQL Connector/ODBC 5.1.

Spørgsmålet er kort og godt, hvordan kan jeg lave således, når der evt. opstår en MySql fejl, så fremvises en side man selv kan lave og evt. en form for output, således jeg kan se fejlen.

Nogle bud? Jeg har lavet en custom 404 på IIS'en hvor den sender en mail til mig - og det skal være noget ala det samme.

På forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 10:37 #1
Lukker