Avatar billede colgate_40 Nybegynder
26. maj 2010 - 13:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Access 2007.. er kørt fast

Hej alle

Er ikkee en haj til Access og sidder og tumler lidt med lagerstyring.. men men men.. Jeg har en boks med vare tilgang, en med vare afgang og en total lager. nu skulle de tre jo så gerne arbejde sammen altså vare tilgang skulle opdatere lager(hvilket det ikke gør) og vare afgang skulle så ja igen opdatere lager.. hvordan skal "regnestykket se ud for at det hele går op i en højere enhed???

Mvh.

Jesper
Avatar billede mugs Novice
26. maj 2010 - 13:59 #1
Du indsætter koden i felterne tilgang og afgang i deres BeforeUpdate i stil med dette:

Me.Total = Me.Total + Me.Tilgang
Avatar billede colgate_40 Nybegynder
26. maj 2010 - 22:30 #2
Ahhh får så lige at vide at Access ikke kan finde en Macro!!! Er der mulighed for at jeg kunne få dig til at rette den til så det kører?? er godt nok på herrens mark her :-)

Mvh.

Jesper
Avatar billede mugs Novice
26. maj 2010 - 22:36 #3
Send din db med forklaring og konverteret til ACC 2000 som en .zip fil til:

mugs snabelting mail.dk
Avatar billede colgate_40 Nybegynder
26. maj 2010 - 23:07 #4
Så skulle der være post :-) Takker igen
Avatar billede mugs Novice
01. juni 2010 - 09:31 #5
Hvordan går det?
Avatar billede colgate_40 Nybegynder
01. juni 2010 - 14:40 #6
Jamen det går da :-) takke være dig
Avatar billede mugs Novice
01. juni 2010 - 15:13 #7
Så skulle vi jo nok få spørgsmålet lukket. Du har jo min e-mail, så du vender blot tilbage dertil, hvis du har problemer.
Avatar billede colgate_40 Nybegynder
01. juni 2010 - 15:22 #8
Jeps :-) sidder lige med en lille idé... kan man mon få programmet til at lave en liste når der er ting på lager der har overskredet den udløbs dato man har indtastet???
Avatar billede mugs Novice
01. juni 2010 - 15:52 #9
Det kan man sagtens, men nu er spørgsmålet jo lukket, og du har taget dine egne point!