Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
21. maj 2010 - 18:07 Der er 13 kommentarer

iPhone virker ikke

Hej jeg har lige fornyligt modtaget en besked på iPhonen at den skal "Restore" vi itunes, og det gjorde jeg så men har flere gange modtaget fejl i slutning af processen. Men efter den har været slukket i en dag og batteriet er afladt har jeg så forsøgt igen og med held fåët den gendannet men lige inden man skal aktivere den så siger den at der ikke er installert noget sim-kort også selvom jeg har sat sim-kort i og tilsluttet den igen.

Er der nogen der kan hjælpe mig, det er forresten en iPhone 3Gs med firmware 3.1.2
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
21. maj 2010 - 18:43 #1
Kan det evt. har noget med at den skal unlockes fordi jeg har prøvet at jailbreake den?
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 20:55 #2
Prøv at putte din iphone i DBU mode:
Det gør du ved at holde lås op knappen og hjem knappen nede samtidigt i mange sekunder.

Derefter prøv at gendanne via itunes.
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
21. maj 2010 - 21:42 #3
Nu er den i DBU mode, så jeg kan kun gendanne den via itunes. Men når jeg gendanner den så siger den fejl 23 eller 1002
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 21:54 #4
Har du det seneste itunes installeret?

Evt. prøv at geninstallere, samt genstarte.
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 21:58 #5
Jeg slog det op på apples side og der stod at fejl 23, var hvis man ikke havde en standard browser installeret.

Prøv at gøre følgende:

For Windows Vista:
From the Start menu, click Default Programs.
Click Set Defaults.
Click "Set your default programs."
Select the browser of your choice from the list.
Click OK.

For Windows XP
From the Start menu, click Set program access and defaults.
Click Custom.
In the "Choose a default web browser" section, select the browser of your choice.
Click OK.

Mac OS X
Open Safari.
Choose Safari > Preferences.
Click General.
Select your preferred browser from the "Default Web Browser" pop-up menu and close the Preferences window.
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 22:06 #6
Har du prøvet at skifte Usb kablet ud.

Er du sikker på at din iphone er låst op i DBU mode?

Har du prøvet på en anden computer?

Dette er bestemt en side der er værd at kigge på:
http://www.iphoneowners.com/troubleshooting-support/2214-need-help-iphone-error-23-a.html#5
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 22:07 #7
Har du prøvet med et andet usbkabel?

Har du prøvet på en anden computer?

Er du sikker på at din Iphone ikke er låst imens du gendanner?

Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 22:08 #8
Jahh øhh... TIl at starte med fik eksperten ikke oprettet min kommentar så jeg prøvede at skrive den igen, og der kom to.... Mærkeligt ;)
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
21. maj 2010 - 23:03 #9
Hvordan kan den være låst? når jeg tænder den kommer skærmen hvor den siger at den skal tilsluttes itunes. har prøvet alt men får fejl 1002 hele tiden.
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
21. maj 2010 - 23:12 #10
Kan man godt gendanne uden iphone er aktiveret?
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
21. maj 2010 - 23:20 #11
Den ved jeg ik... det burde man kunne
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2010 - 23:34 #12
Jeg har læst på diverse iPhone fora, at man kan få den beskrevne fejl hvis iTunes prøver at gendanne til en forkert version af iPhone OS. Prøv eventuelt at downloade iPhone OS 3.1.3 (søg på Google), shift-klikke på Gendan-knappen, og så vælge den fil du har downloadet.
Avatar billede Jesus_MOB Nybegynder
23. maj 2010 - 23:20 #13
Har prøvet det men uden held... aner ik hvad jeg skal gøre har snart prøvet alt