Avatar billede chalde Seniormester
17. maj 2010 - 08:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

M$ rekvalme på exp.dk

Så er der igen en M$ attentiowh*re-rekvalme på eksperten som overskygger alt.
Den har tilmed indbygget funktion til at smide brugeren videre på trods af at der trykkes på luk.
Er det noget i vil se på?
Og hvordan går det med at sortere den slags fra? (Det er jo ikke første gang folk føler sig mere eller mindre overfaldet af den type reklamer).
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2010 - 08:49 #1
Det må da bestemt være en popup blokker der ikke virker hos dig jeg har ikke oplevet det en eneste gang siden jeg startede på experten
Avatar billede chalde Seniormester
17. maj 2010 - 08:59 #2
Tror faktisk den er fjernet nu (går ud fra andre sites der haft den også har haft problemer med at den ikke kunne lukkes).

#1 Har intet med popupblocker at gøre. Der skal adblock til for at undgå den type reklamer.
Rekvalmen har været på exp før (nu kunne den bare ikke lukkes). Søg evt. i forum.
Avatar billede janmanden Nybegynder
17. maj 2010 - 10:57 #3
Heh, ja den var godt nok bøvet, men det har desværre ikke noget med pop-up at gøre. Det var et stort funky div layer og jeg var faktisk nødt til at scrolle sidelæns for at se hvor det endte.. og det gjorde det så faktisk ikke, men det forsvandt da alligevel og herre gouda (ost) det brød rytmen lidt, men det var da egentligt meget forfriskende på en umanerligt kikset måde. Og ja, jeg tror også, at den er helt væk nu.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. juli 2011 - 15:27 #4
Godt man bruger Google Chrome med AdBlock så man slipper for den slags :P