Avatar billede Mqk Nybegynder
15. maj 2010 - 18:37 Der er 18 kommentarer

Kontrolpanel

Hej

Når jeg åbner mit kontrolpanel går den ud af det med det samme.
Når jeg så går op i egenskaber og gør det fra link til vis som menu, står der at mappen er tom, så er jeg kommet til at slette alt i kontrolpanel? og hvordan får jeg det tilbage? Jeg kan jo ikke undværre det, hvis jeg nu skal ændre brugerkonti el.
15. maj 2010 - 18:44 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

(Fejlsikkker tilstand ?)
Avatar billede Mqk Nybegynder
15. maj 2010 - 18:46 #2
Windows Vista
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2010 - 18:58 #3
Måske en systemgendannelse fra før problemet opstod: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/What-is-System-Restore
Avatar billede frem-ad Professor
15. maj 2010 - 19:09 #4
Eller kør en repration af din windows
Avatar billede Mqk Nybegynder
15. maj 2010 - 19:17 #5
hvordan kører jeg en repration af windows?
Avatar billede frem-ad Professor
15. maj 2010 - 19:31 #7
Avatar billede Mqk Nybegynder
15. maj 2010 - 19:32 #8
okay
Avatar billede Mqk Nybegynder
15. maj 2010 - 23:06 #9
Det hjælper ikke.
Men kan man godt få en til at fører det over på computeren, uden man skal til at have ny??
Avatar billede Jackount Nybegynder
16. maj 2010 - 00:40 #10
#9 lol... hver gang et lille problem opstår ved mig, gemmer jeg lidt backup og formaterer med min recovery disk :D

NY COMPUTER!? Hvorfor dog det?? :)
Avatar billede Mqk Nybegynder
16. maj 2010 - 09:37 #11
Skal jeg have en ny computer, hvis jeg ikke kan få mit kontrol panel på computeren, jeg kan jo ikke ændre noget som helst på min computer uden et kontrol panel, og det kan jeg jo ikke finde????
16. maj 2010 - 11:18 #12
Gennemfør denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede Mqk Nybegynder
16. maj 2010 - 11:33 #13
www.ccleaner.com kan jeg ikke åbne?
16. maj 2010 - 11:41 #14
Tja - DEN side er tilsyneladende syg lige nu ?

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
[Download Latest Version] i venstre side!
(Ikke de andre lokkemad's programmer på denne side!)
Avatar billede Jackount Nybegynder
16. maj 2010 - 12:42 #15
#11 Du skal ikke have ny computer ved en softwarefejl... Så gør du bare som de foreslår, eller systemgendannelse, eller simpel foramtering og geninstallation. Hvis du ikke kan finde ud af det vil jeg gerne hjælpe dig med det (kan abre ikke love noget da du har vista)
Avatar billede Mqk Nybegynder
19. maj 2010 - 13:24 #16
Hvordan laver jeg en systemgendannelse og geninstallation?
Jeg har prøvet at gøre som de forslår man det hjælper ikke rigtig..
19. maj 2010 - 13:40 #17
#12 proceduren ???
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2010 - 13:42 #18