Avatar billede ptheill Nybegynder
10. maj 2010 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning af dokumenter fra forskellige leverandører.

Jeg har en 'gammel' hp deskjet 920c printer og oplever, at nogle af de (prinbare) dokumenter, jeg får tilsendt elektronisk, kommer ud som ren volapyk på min printer. Min kone har samme problem på sin hp desk jet 5552.

Der er især problemer fra SKAT, éen af vor banker (Jyske Bank) og én af vore 'benzinleverandører' Uno-x.

Hvis der er flere sider i dokumentet, kan jeg nogle gange 'klare problemet' ved at printe en side ad gangen, hvilket jo virker helt 'gak''gak'.

Jeg har forsøgt at ændre alle de flags, der er mulige, og det virker nogle gange, men ikke altid.

Fra de mange øvrige leverandører er der ingen problemer.

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad der er galt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2010 - 12:30 #1
Det lyder mere af et generelt printproblem.

De kabler der fulgte med til maskinerne dengang, var ikke verdens bedste, og jeg gætter derfor på du kommer over problemet ved at prøve et helt andet USB-kabel.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2010 - 12:30 #2
(Eller parallelprinterkabel, hvis du bruger parallelporten :-)
Avatar billede ptheill Nybegynder
18. august 2010 - 13:30 #3
Ingen af de foreslåede årsager kan være problemet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. august 2010 - 14:01 #4
Joo - det kan de skam godt. Men det kan da være du har efterprøvet det, og nu vender tilbage og fortæller, at det ikke var løsningen?

Den bedste måde at løse problemer på, er ved dialog... - og jeg har ikke flere gode forslag ud fra hvad du har beskrevet.