Avatar billede jthyge Mester
09. maj 2010 - 11:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænde stor mappe med Nero? +10gb

Hej, jeg har lige været en tur i Indien hvilet resulterede i 10, 4 GB Billeder og Filmklip.

Nu vil jeg gerne brænde dem over på et par DVD´er, så de ikke går tabt.

Hvordan kan jeg brænde en mappe med 10,4 GB indhold ned på et par DVD´er med Nero, uden at skulle dele dem op i mindre mapper manuelt?

Hvis jeg forsøger skriver den bare at der ikke er plads nok på mediet. Man man ikke få Nero til at bede om en ny dvd, når den første er fyldt op?
09. maj 2010 - 11:59 #1
Tanke:
* Billeder i én mappe
* Video i en anden mappe

---

PS: Husk dine gamle/tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jthyge (Dem der ikke er grønne) - så er der nok flere der hjælper dig *S*
Avatar billede jthyge Mester
09. maj 2010 - 12:34 #2
Ja, har overvejet det...

Men det passer desværre sådan at det er lige mange billeder og film. Størrelsesmæssigt, så det bliver alligevel en cd med blandet.
Avatar billede thov Forsker
10. maj 2010 - 16:46 #3
Prøv denne Ashampoo http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html

Programmet kan komprimere og splitte mapper over flere CD/DVD'er.
Avatar billede jthyge Mester
10. maj 2010 - 18:05 #4
Tak for det thov....

Det virker jo glimrende.

Smid et svar for points... :-D
Avatar billede thov Forsker
10. maj 2010 - 22:19 #5
Svar kommer her :-)