Avatar billede Betonjens Nybegynder
09. maj 2010 - 00:16 Der er 3 kommentarer

kan ikke få link til at virke i e-mail

Jeg har et problem når jeg får en e-mail med et link og jeg trykker på det går den godtnok på nettet men siden forbliver blank nogle der har en ide..mvh.jens
09. maj 2010 - 00:22 #1
Velkommen til E. ...

Liiiiidt mere info:

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilken Browser ?
Hvilken E-mail program ?

Er det sket pludseligt ?

osv osv osv ...
Avatar billede Betonjens Nybegynder
09. maj 2010 - 00:50 #2
Xp. Internet Explorer.outlook express.
Ja det er sket inden for de sidste par dage,Da jeg skulde ind her på siden måtte jeg oprette en ny profil med en g-mail konto da jeg ikke kunde huske min gamle kode og bad om en ny men jeg kunde jo ikke aktivere det da linket ikke virkede men på g-mail virkede det fint hilsen jens
Avatar billede vejmand Juniormester
09. maj 2010 - 02:25 #3
men jeg kunde jo ikke aktivere det da linket ikke virkede

Hmmm, så kunne du vel bare kopiere linket ind i din browser????

http://www.eksperten.dk/spm/883145