Avatar billede MJ-Silkeborgvej Nybegynder
06. maj 2010 - 17:41 Der er 4 kommentarer

Windows XP - måske problemer med fejl i Registreringsdatabasen

Jeg har problemer med at åbne forskellige websider, hvor systemet beder mig om at installere Adobe flash  player. Når jeg klikker på Install fryser siden. Jeg har prøvet at afinstallere Adobe programmet og derefter søgt at geninstallere det. Så har jeg kørt Cclener og SFC /scannow. Det har ikke løst problemet! Endvider er der kommet en fejl i en IDT-audio driver, der fremkommer, når jeg starter Windows og så har jeg fået et problem med tastaturet, idet kurseren, hopper rundt i teksten..

Håber meget at der har et tip eller tid og lyst til a hjælpe mig med diss problemer.
VH Mogens
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2010 - 18:09 #1
Har du også kørt chkdsk?
Konmtrollerer disken for fejl og retter dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2010 - 18:11 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2010 - 18:35 #3
Hvad endte denne med?
Avatar billede MJ-Silkeborgvej Nybegynder
24. september 2010 - 12:29 #4
Jeg brugte en anden Browser til at hente (downloade) Adobe flash  player. Nu køre systemmet!