Avatar billede elsbeth Nybegynder
02. maj 2010 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Update finder ikke mere opdateringerne.

Sidste gang min bærbare PC med windows Vista fandt og installerede opdateringer var 31.03.2010. Den store opdatering i april kan den ikke finde. Når jeg kører windows Update står den og søger og søger og søger..... indtil jeg stopper den. Der kommer absolut intet frem - heller ikke fejlmeldinger. Hvad kan der være galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2010 - 12:41 #1
http://support.microsoft.com/kb/971058
nulstiller update, så den virker igen...
Avatar billede elsbeth Nybegynder
08. maj 2010 - 18:28 #2
Har anvendt foreslået løsning. Med Microsoft Support er det lykkedes at rette fejlen. Tak for tippet.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2010 - 20:45 #3
ok - bare læg et svar selv og accepter det, så tråden lukkes.
Avatar billede elsbeth Nybegynder
08. maj 2010 - 21:37 #4
Mit problem er løst. Tak for det.