Avatar billede MJ-Silkeborgvej Nybegynder
01. maj 2010 - 16:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl-meddelelse ved forsøg på installation af Addobe Flash player‏

Kære Support,
Jeg har et problem, jeg rigtig gerne vil have jer til at hjælpe mig med. Det handler om, at jeg ikke kan installere Adobe Flash player.

Når jeg klikker på download iconet "Agree and install now" på Adobe.com hjemmesiden, "fryser" siden". Fejlmeddelelsen "Instruktonen ved 0x07dd0068" vises. Endvidere vises en meddelse, at om at kunne klikke på "Install Activex", som åbenbart er et tilføjelsesprogram. Det kan imidlertid heller ikke lade sig gøre, da der ikke sker noget, når jeg klikker på iconet (knappen). For at komme videre, må jeg lukke explore fra "Joblisten" i Windows.

Mit styresystem er Windows XP.Jeg livar kørt en Virus scan med Boullguard og CCleaner, som ikke har afhjulpet problemet. Jeg vil blive meget glad for at høre fra jer, om hvad jeg kan for at afhjælpe fejlen.

Med venlig hilsen
Mogens
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 16:43 #1
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/42537/

Prøv at afinstallere med deres eget afinstallationsværktøj og så installere igen
Avatar billede eaaj Novice
01. maj 2010 - 16:54 #2
Jeg har lige gjort det med det program samsonjens skriver om, og det virkede hos mig.
Avatar billede MJ-Silkeborgvej Nybegynder
03. maj 2010 - 10:55 #3
Hej Samsonjens og eaaj

Mange tak for jeres tip, som dog ikke har afhjulpet poblemet med at hver gang jeg forsøger at installere af Adobe Flash Player fryser websiden med en fejlmeddelelse. Også efter at jeg har prøvet at afinstallere programmet efter anvisningerne.
Avatar billede MJ-Silkeborgvej Nybegynder
10. maj 2010 - 10:02 #4
Jeg har løst problemet ved at downloade Edobe Flash Player fra en anden Browser (Mozilla Firefox)Tak for hjælpen.
Mogens
Avatar billede eaaj Novice
16. maj 2010 - 12:06 #5
Det var da godt at der var en løsning
Avatar billede eaaj Novice
27. maj 2010 - 10:15 #6
Kan vi få lukket denne sag?
Avatar billede eaaj Novice
01. juni 2010 - 08:24 #7
.
Avatar billede eaaj Novice
11. juni 2010 - 17:23 #8
Kan du ikke lige tildele point, så sagen kan lukkes?