Avatar billede tetrix Nybegynder
24. april 2010 - 17:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføje til ListView fra anden class/thread

Jeg arbejder på en server hvor brugerne tilføjes til et ListView.. Problemet er at jeg ikke kan tilføje til mit ListView fra tråden i min client class. Det er ret klart, da de jo ikke kører i samme tråd.. Prøvede invoke men uden held.. Hvad skal jeg gøre?

Tak.
Avatar billede tetrix Nybegynder
24. april 2010 - 17:06 #1
Eksempler der ikke virker.

dim tmpItem as new ListViewItem
tmpitem.text = "tetrix"
frmmain.listview.items.add(tmpitem)

og

frmmain.invoke(new addDelegate(addressof frmmain.listview.items.add), new object() {tmpitem})

Kodet fra hukommelse så det er nok ikke 100% korrekt.. Men det er nu mest for at vise hvad der ikke virker.
Avatar billede tetrix Nybegynder
26. april 2010 - 12:10 #2
Inaktivt, lukker.