Avatar billede vvxzubeerhansenxx Nybegynder
17. april 2010 - 16:33 Der er 8 kommentarer

Tv.

Hej.

jeg købte for lidt over en måned siden et 42' tommerfladskærms tv.
jeg købte den på auktion for lidt over 2000,-
men da jeg kom hjem og fik sat den op, så var der et problem.
min fætter siger at den har en billede funktion som er defekt.
Den flimmer helt vild, sådan der ikke er klart billede og det som om den ikke kan vise billedet. og det er lige meget om jeg sætter min PC3 til så virker det ikke. men så meget sjælent så pludeselig så virker den næsten fint, der er lige en lille smule flimmer i, men det ikke slemt, også pludeselig så går den tilbage til det andet igen... nogen som kan hjælpe mig og sige hvad der er galt?..

det er en er en 42 tommer fladskærm som er lavet af et kinesisk firma der hedder Mainland. model nr. k420t6.
Avatar billede giweo Juniormester
17. april 2010 - 16:43 #1
Hvor har du købt det ?
Avatar billede vvxzubeerhansenxx Nybegynder
17. april 2010 - 16:49 #2
på Dam auktion.
17. april 2010 - 17:18 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/
Avatar billede ksoren Nybegynder
17. april 2010 - 17:44 #4
Fri debat? Er den meget mere passende end denne? Der findes også en elektronik kategori...
17. april 2010 - 17:48 #5
...beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Avatar billede ksoren Nybegynder
17. april 2010 - 17:49 #6
Jaja, men når du nu skal korrigere (det ser jeg tit du gør), så kunne du da godt foreslå noget som passer bedre end standardsvaret "fri debat"
17. april 2010 - 18:00 #7
<vvxzubeerhansenxx>: Eksempelvis også ->
http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Elektronik/ ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2010 - 14:48 #8
Jeg vil foreslå http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Elektronik som nok er den der kommer nærmest.