Avatar billede larsgrau Forsker
15. april 2010 - 10:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flytting af data

Hej

Jeg har lavet en formular hvor man rettet nogle data i og når man er færdig skal man trykke på en knap, som sættet et ja/nej til ja, det har jeg til at virke, når den så har gjort skal den flytte den record som lige er sat til ja til en anden tabel, det kan jeg ikke lige få til at virke.

Det er alt sammen via kommandoer i VBA

/lars
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2010 - 10:41 #1
Er det muligt, at se din db!~)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2010 - 10:42 #2
...en løsning kan laves ved hjælp af forespørgsler, som køres fra efteropdateringshændelsen!~)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2010 - 10:43 #3
....men måske vil et overblik over din db, kunne give dig nogle forslag inden du kommer alt for langt!~)
Avatar billede terry Ekspert
15. april 2010 - 11:41 #4
"Det er alt sammen via kommandoer i VBA"

can we see some code?
Avatar billede larsgrau Forsker
26. april 2010 - 10:35 #5
Private Sub Kommandoknap233_Click()

    DoCmd.DoMenuItem acFormBar, acRecordsMenu, acSaveRecord, , acMenuVer70
    Me.Rettet = True
    DoCmd.Requery ikkerettetdata

DoCmd.RunSQL "INSERT INTO Rettetdata  select * from Ikkerettetdata where rettet = true"
DoCmd.RunSQL "delete from Ikkerettetdata where rettet = true"

DoCmd.Requery ikkerettetdata

Exit_Kommandoknap233_Click:
    Exit Sub