Avatar billede mrcool37 Nybegynder
14. april 2010 - 22:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Drivers til bundkort

hejsa er der nogen søde mensker der kan hjælpe mig
jeg har prøve at hente det her ned til sm-buskontroler ved ikke om det er det rigtig så jeg håber at der er nogen såm vil hjælpe mig

det er en pc fra fujitsu siemens
Produkt:  SCALEO J CR K5 /CBN SCALEO J µATX 350W/

ved ikke hvad i skal bruge for at hjælpe mig i må lige skrive det
Avatar billede kimtheman Novice
14. april 2010 - 23:05 #1
Hvis din maskine er en SCALEO J findes driver her
http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html

Men måske der er et seriel nummer eller lign. På pc for at være helt sikker på du får hentet det rigtige?

Du kan også bruge en program som Aida32 eller lign. for at få lidt info omkring din computer.
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
15. april 2010 - 06:22 #2
har hente driver ned men hvordan få jeg dem installer til sm-buskontroler med en rar fil har bruget det program til at få åben rar fil med
men kan lige skrive hvad min pc er

Beskrivelse    Værdi
Motherboard Chipset    ATI Radeon Xpress 200, AMD Hammer

chipssæt Beskrivelse    Værdi
Nord Bro    ATI RS482/RX482
ved ikke om det er nok ellers må i lige skrive det
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2010 - 07:43 #3
når man skriver herinde bruger man kommentar ikke svar før man bliver bedt om det af spørgeren.
folk tror fejlagtigt at spørgsmålet er ved at lukkes.
det er der ikke lavet om på

du kunne hente drivermax og lade dig registrere og det er gratis
du må så hente 2 drivere om dagen

http://www.innovative-sol.com/drivermax/

sådan gøres det

http://www.innovative-sol.com/drivermax/snapshots.htm

der kan jo være mange så giv dig god tid og lav et backup bagefter og læg på et andet drev eller medie.
der er indbygget retsore og så videre i det.

ellers findes der kun købe programmer.

det her er til gengæld et af de bedre men koster $29.95

http://www.driver-soft.com/

m.v.h
Avatar billede kimtheman Novice
15. april 2010 - 12:28 #4
Man giver vel et svar hvis man mener det er et svar i forhold til spørgsmålet og så må spørgeren bedømme om svaret hjalp på hans problem og afgive point. For spørgsmålet er jo om "Drivers til bundkort".
At man så udbygger spørgsmålet med videre hjælp til installation osv er jo en anden ting.

Du henter rar fil og udpakker denne til en placering på computeren. Går derfra ind til den placering hvor du udpakkede rar filen og ser om der er en installationsfil eller går du ind og højreklikker på denne computer og venstreklikker på egenskaber og videre derfra ind i enhedshåndtering og finder udråbstegn og installere driveren den vej rundt.

Er dette for svært for dig så find en der kan hjælpe dig for får du installeret noget forkert kan der gå rigtig ged i den.
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
15. april 2010 - 19:29 #5
ja ved ikke helt hvordan man bruger det forum men prøver så godt jeg kan
jeg har hente den bus driver ned og det gik godt men nu er det mit lydkort skal jeg gøre det samme tak
Avatar billede kimtheman Novice
15. april 2010 - 20:05 #6
Ja og så skulle du så ikke lige have taget point selv. Men lad det nu ligge.
Avatar billede kimtheman Novice
15. april 2010 - 20:07 #7
Men kan se det er ikke første gang du selv napper point http://www.eksperten.dk/spm/907146
Men du lærer det nok med tiden...
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2010 - 22:26 #8
Ja han har jo kun været med i snart 5 år, så han er helt "ny" her på Eksperten
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
17. april 2010 - 05:54 #9
´vil da geren give jer point eller en af jer hvis det lykkes :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2010 - 07:48 #10
Ok så får du en menu' til hvordan det gøres:

1: Først og fremmest skrives alle indslag som kommentar indtil tråden skal lukkes og der skal afgives point.
2: Når du har fået løst dit problem, beder du den/dem der har hjulpet dig om at lægge "Svar".
3: Dette/disse svar accepterer du så, og vælger afgiv point. Du kan dele ligeligt mellem hjælperne, eller forskellige point kan også gives.
Det jeg har skrevet om her kan du se mere om i FAQ:
http://www.eksperten.dk/faq
Sådan er fremgangsmåden. Husk det til næste gang.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2010 - 09:06 #11
som i kan se blev der lavet et nyt tiltag med ekstra skrift ved kommentar og svar for at gøre det lettere mente administratoren
der er åbenbart ikke tilfældet
jeg vil opfordre alle til kun at bruge kommentar - i oversigten her på siden vil den ellers fremstå som der er lagt et svar til lukning og så er der mange der ikke går derind.
alle kommentarerer er jo forslag også fra spørgeren

hvis spørgeren ikke får noget brugeligt har han så muligheden for selv at lægge et svar og acceptere
jeg mener at administratoren skal fjerne under svar så der står det her - det kan vel ikke misforståes

under kommentar fjern til forslag - det forvirrer åbenbart
SVAR (til pointgivning)