Avatar billede eaaj Novice
13. april 2010 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke printe fra banken

Min bærbare pc, som kører vista, kan ikke printe kontoudtog ud fra banken. Går jeg i "vis udskrifter" er det noget helt andet end skærmbilledet, som vises. Banken kan ikke hjælpe!!Printeren har været afinstalleret og er geninstalleret. Jeg mener det er opstået efter jeg har slettet nogle programmer og opdateret de resterende. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilke programmer. Jeg kan heller ikke lave en systemgendannelse eks. 2 måneder tilbage. Jeg har ikke feltet til at markere i.
13. april 2010 - 18:05 #1
Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-Vista/
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2010 - 18:14 #2
men man kan jo oprette en printer som cutepdf.
Når den findes, så kan du altid (fra alle win-programmer) udskrive til den, og dermed gemme din udskrift som pdf-dokument, som du så kan udskrive senere (hvis nødvendigt).
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/Writer.asp
bemærk, at den under installeringen skal hente et ekstra lille program - uden det, så virker den ikke.

Cutepdf kan spare dig for meget papir...
Avatar billede eaaj Novice
18. august 2010 - 13:33 #3
Problemet blev løst ved at installere Windows 7