Avatar billede nicaro Nybegynder
06. april 2010 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET Contentpage vil ikke kompiliere?

Hej

Jeg har lavet et website med masterpage og tilhørende contentpages i Visual Web Developer 2008.
Men når jeg går til URL'en for contenpagen vil den ikke kompilere koden, så browseren viser bare koden.

Referencerne burde være gode nok, eller??

<%@ Master Language="VB" CodeFile="MasterPage.master.vb" Inherits="MasterPage"  %>

<%@ Page Language="VB" MasterPageFile="~/MasterPage.master" Title="Test" AutoEventWireup="False" CodeFile="Default.aspx.vb" Inherits="_Default" %>

Nogen der ved hvad dette skyldes?
Avatar billede keysersoze Guru
06. april 2010 - 22:48 #1
"Men når jeg går til URL'en..." - hvordan går du til URL'en? kører du gennem VWDs webserver, via IIS'en, via webhotel eller?
Avatar billede keysersoze Guru
06. april 2010 - 23:02 #2
Hvis du ikke kører gennem en server, der forstår så på .NET kunne det nemlig meget vel være fejlen.
Avatar billede nicaro Nybegynder
08. april 2010 - 20:42 #3
Jeg snakkede med server folkene og de gjorde opmærksom på netop det. Så der er fejlen. tak for svar...
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2010 - 22:08 #4
så lægger jeg da et svar :)