Avatar billede jjbirk Nybegynder
05. april 2010 - 13:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Login med admin.

Hej.
Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan downloade, en login del med en admin.
Det skal være sådan, at man skal registere sig med bruger navn og password og email.
Admin. delen skal så være sådan at jeg som admin. kan smide folk af igen og evt. se hvad de har kikket på, og evt. bande deres ip.
Programmet SKAL være gratis og meget gerne nemt at indsætte på hjemmesiden eller også skal det være en venlig sjæl der vil hjælpe med det.
Giver gerne flere point hvis det lykkes.
Avatar billede jokerper Nybegynder
05. april 2010 - 14:53 #1
Der er det her -

http://www.evolt.org/node/60384

Så kan du jo evt. tilrette det.
Avatar billede jokerper Nybegynder
05. april 2010 - 14:56 #2
Husk lige at læse kommentarerne, der er brugbar information.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
05. april 2010 - 15:14 #3
Ja og så mangler vi bare en der så kan/vil hjælpe med at sætte det ind, da jeg ikke er kan engelsk og ikke den store haj til det med database.
fang mig gerne på msn j-johnsen@live.dk
Avatar billede jokerper Nybegynder
05. april 2010 - 15:25 #4
Så bliver det jo svært med de få informationer.

Men der står jo hvad fil-navnene skal være.

Det første afsnit database:

CREATE TABLE users (
username varchar(30) primary key,
password varchar(32),
userid varchar(32),
userlevel tinyint(1) unsigned not null,
email varchar(50),
timestamp int(11) unsigned not null
);

#
#  Table structure for active users table
#
DROP TABLE IF EXISTS active_users;

CREATE TABLE active_users (
username varchar(30) primary key,
timestamp int(11) unsigned not null
);

#
#  Table structure for active guests table
#
DROP TABLE IF EXISTS active_guests;

CREATE TABLE active_guests (
ip varchar(15) primary key,
timestamp int(11) unsigned not null
);

#
#  Table structure for banned users table
#
DROP TABLE IF EXISTS banned_users;

CREATE TABLE banned_users (
username varchar(30) primary key,
timestamp int(11) unsigned not null
);

Dette skal du oprette din database via phpadmin - sql forespørgsel - hvis du ved hvad det er?
Avatar billede jokerper Nybegynder
05. april 2010 - 15:28 #5
Der var sørme en download:

Download

As you've probably noticed, pages have been left out of the article. Where's the Admin Center? User Account Page? Forgot Password Form? ... Well, there's too much code to show it all here, plus most of it is self-explanatory. So if you want to see that stuff, and use what I've shown you, download it!

klik på linket...
-------
    * PHP Login System v.2.0 (zip file 23KB)
-------
Avatar billede jjbirk Nybegynder
05. april 2010 - 15:44 #6
Hvis der er en venlig sjæl derude, der vil hjælpe mig, så fang mig lige på msn j-johnsen@live.dk