Avatar billede LilSweet Nybegynder
04. april 2010 - 22:27 Der er 4 kommentarer

Putte stemme i en musik

Jeg vil gerne finde en program, hvor jeg kan putte min stemme i en musik, men personens stemme der er i musikken skal fjernes, så jeg kan putte min stemme i. Er det muligt at finde sådan en program?
04. april 2010 - 23:11 #1
Velkommen til E. ...

Nej!

(Den slags spm. har været oppe før...)
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2010 - 00:24 #2
Det er jo det karaoke "systemer" gør (altså fjerner den oprindelige sanger).
Men jeg tvivler på at det kan gøres perfekt...

Prøv her:
http://www.google.com/search?hl=en&source=hp&q=karaoke+software+remove+vocals&aq=8&aqi=g10&aql=&oq=karaoke+software&gs_rfai=
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2010 - 08:29 #3
Jeg har forsøgt med et program en gang at fjerne sangers stemme på en lydfil. Måden det gøres på, er at volume i det freqvens område sang er skrues ned for. Lyden kan ikke fjernes helt, og kvaliteten af resten af lyden bliver også dårligere, da der også forvinder noget af musikken. De rigtig prof karaokee melodier er garanteret taget fra det orginale masterbånd, hvor lyden måske er optaget i 16 spor. Her kan man tage lyden fra uden kvalitet tab.
05. april 2010 - 09:42 #4
Enig med #3 ...