Avatar billede rasweb Nybegynder
28. marts 2010 - 21:23 Der er 4 kommentarer

Flerbruger miljø

Hej,
Jeg søger alternativer til infrastruktur til flerudviklermiljå i Access. Access 2007 understøtter direkte Visual Source Safe, men hvad ellers?? Synes det er lidt sparsomt med info.
Jeg har ikke tidligere prøvet at sætte et flerudviklermiljø op på den proffe måde, så efterlyser lidt gode råd.

Har installet visualSVN, men min Access 2007 kan ikke "se" den.

Venligst
Arne
Avatar billede udklym Nybegynder
28. marts 2010 - 21:33 #1
Har du prøvet microsofts "Access Developer Extensions"
Avatar billede rasweb Nybegynder
28. marts 2010 - 21:38 #2
Ja, den kommer man ikke ikke uden om. Den kigger vist kun efter Visual Source Safe, dvs det er et seperat pkt i (ny Developer) menu, men den har jeg ikke installeret.

Hvad gør I andre? Jeg tænker, I .net verdenen kører vi med TFS og har source safe/flerbrugermiljø den vej rundt, men hvad gør man i Access miljø? (hurtigt/virksomt og billigt)

Venligst
Arne
Avatar billede terry Ekspert
29. marts 2010 - 13:58 #3
"Hvad gør I andre?".
I've worked with Access for around 15 years and almost never seen an Access application developed by more than one developer. So the use for "multi develeloper" isnt necessary.

I almost always use VSS but thats just so that I have version control.
VSS works well with Access and I dont know of other alternatives.
Avatar billede rasweb Nybegynder
17. september 2010 - 07:19 #4
abc