Avatar billede BeritC Nybegynder
28. marts 2010 - 12:27 Der er 2 kommentarer

Windows startede ikke korrekt

Hejsa.

Jeg får en fejlmeddelelse når jeg starter min lille HP2133 netbook op som siger:
"Windows startede ikke korrekt. Dette kan skyldes, at der fornylig er sket en ændring af computerens hardware eller software".
Den fortsætter så med at skrive at jeg kan starte windows normalt, sidst kendte fig., fejlsikret tilstand etc etc. Jeg har prøvet det hele! Jeg brugte Start Windows Normalt først, da tidligere startforsøg blev afbrudt. Det virkede ikke. Så brugte jeg sidste kendte fig., heller ikke. Har været hele balladen igennem, men den kører i ring tilbage til "Windows startede ikke korrekt..". Der er ikke disc drev i den lille netbook, så jeg har heller ikke recovery cd'er. Jeg får dog mulighed for at vælge nogle F-knap muligheder, men jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter derinde eller rette op på.

Er der nogen der kan hjælpe? Er ved at gå ud af mit gode skind.

Berit
28. marts 2010 - 12:53 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eks. http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Generelt/

(Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?)
Avatar billede BeritC Nybegynder
28. marts 2010 - 13:24 #2
Tak! Det vil jeg så gøre med det samme :)