Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2010 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Langsom indlæsning ved tilbageklik.

Er det bare hos mig, at det tager en bondegård, hver gang man klikker på tilbageknappen her på eksperten? Den skal igennem 100 forskellige servere, før man får lov til at komme tilbage.

Vista, FF, og IE (alle opdateret).
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2010 - 18:48 #1
Og Ubuntu + FF.
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. marts 2010 - 19:19 #2
Ikke her. Men jeg fanger så også alle ekspertens eksterne henvisninger i mit spamfilter.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. marts 2010 - 13:14 #3
Nu var jeg simpelt hen nød til at installere adblocker plus og blocke a.collective-media.net. Jeg kan ikke være den eneste med det problem.