Avatar billede cthrane Praktikant
19. marts 2010 - 12:59 Der er 3 kommentarer

Udsendelse af 3000 unikke mails

Hvor sender jeg nemmest 3000 unikke mail?
Mailchimp?
PHP mailfunktionen?
Hvilket webhotel kan klare dette?
Avatar billede majbom Novice
19. marts 2010 - 13:20 #1
hvad mener du med unikke? hvor ens skal de være og hvad er forskellen?

program? webløsning?

fortæl :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. marts 2010 - 14:03 #2
Det kommer helt an på om du skal sende hver anden måned eller hver uge.

Webhoteller er som udgangspunkt ikke så glade for det med mailinglister fordi de ikke har samme setup som vi nyhedsbreve tjenester har.

Men skal du udsende det hver 3. måned så tror jeg ikke der vil opstå de store problemer med dit webhotel så burde de fleste kunne klare det brug eks. phplist.

Men ellers kan du overveje en nyhedsbrev tjeneste, men der betaler man jo også lidt mere end på ens webhotel, men så har du også adgang til statistik m.v. som måske kan hjælpe dig på vej til bedre lead.
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 13:26 #3
fandt du en løsning?