Avatar billede Tennafrausing Nybegynder
13. marts 2010 - 16:26 Der er 6 kommentarer

WEPCAM?

hej.
jeg har et problem som har irriteret mig rigtig meget. altså jeg har en bærbar computer (packard bell ares gp3) og mit cam virker ikke.. det sidder i computeren, så man skulle tro at der er et program til det, men det er der ikk. jeg har ledt over alt. nu har jeg haft min computer i over et år og det har aldrig virket..

håber du kan hjælpe mig?

på forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 16:55 #1
Heller ikke i messenger?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2010 - 17:17 #2
normalt er der et lille blåt lys ved siden af web-cam, så man kan se, om de er tændte.
Se i manualen, om du har tændt dit.
Din maskine (se label i bunden) må hedde noget med Easynote og et nummer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2010 - 18:47 #3
Her kan du vælge model og hente drivere hvis de mangler
der er ikke nogen lys der tændes på min easynote lj73 når jeg bruger webcam
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2010 - 18:47 #4
Avatar billede Tennafrausing Nybegynder
14. marts 2010 - 10:38 #5
Det virker ikke nogen steder.. heller ikke i MSN..
Avatar billede Tennafrausing Nybegynder
14. marts 2010 - 13:34 #6
det virker ikke nogen steder og der er ikke nogen lille lampe der kan lyse..