Avatar billede madsvegas Nybegynder
11. marts 2010 - 21:29 Der er 10 kommentarer

Hopper i sætninger

Heej
Jeg har haft et problem et stykke tid med, at når jeg skriver i skriveprogrammer som word, msn o.s.v  på min computer, så hopper den engang imellem i linjerne kan ikke finde ud af hvad det er for en knap jeg er kommet til at trykke på eller om det er en virus? jeg har søgt på google, men hvad skal man lige sørge på kan hvert faldt ikke finde noget svar på problemet, ville være dejligt hvis i kunne hjælpe.
Avatar billede JArndal Nybegynder
11. marts 2010 - 21:34 #1
Avatar billede wandaxp Praktikant
11. marts 2010 - 21:36 #2
Enten skal det monteres mere RAM i maskinen elelr også skal den rensens, gå fejs ind i internet explorer klik på funktioner -> Indstillinger -> Klik på knappen "Slet filer" og vælg alle midlertidige internet filer og klik slet.
Herefter laver du en søgning efter alle mapper på computeren der hedder "temp" når de er fundet går du ind i aller mapper den har fundet og sletter alle filer der er i disse mapper og undermapper.
herefter genstarter du og hvis det ikke har hjulpet så skal der nok mere RAM i computeren.
Avatar billede madsvegas Nybegynder
11. marts 2010 - 21:47 #3
Ikke helt noget med ram at gøre, da det er næsten ny computer http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=769693 tror mere det kunne være en knap eller virus? hávde samme problem med min gamle computer, hvor det forsvandt da jeg formeterede den, men jeg håber da at jeg kan undgå det da jeg har så mange skole programmer :)
Avatar billede madsvegas Nybegynder
11. marts 2010 - 21:57 #4
karise_larry Skrev jeg skulle skrive det i andet forum :)
Avatar billede wandaxp Praktikant
12. marts 2010 - 00:43 #5
Prøv at scanne med dette program det er nok det mest effektive progrram på markedet kan også bruges fra fejlsikret tilstand...
Er med alle de nyste opdateringer:

www.filskov-it.dk/Kaspersky-rensning.exe
Avatar billede madsvegas Nybegynder
12. marts 2010 - 23:32 #6
Okaay prøver jeg lige for Norton er sku ikke lige det bedste.... :S
Avatar billede madsvegas Nybegynder
13. marts 2010 - 09:14 #7
Nope det hjalp ikke den gør det stadig væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 20:11 #8
Jeg ser lige at det er en bærbar...
Det er vel ikke bare fordi du lige kommer til at ramme musepladen at din cursor springer rundt?
Avatar billede madsvegas Nybegynder
14. marts 2010 - 20:39 #9
Neej nu skal det altså siges at jeg er rimelig god til computer, da jeg går på htx, men synes det mærkeligt andre ikke har haft samme problem nu når jeg har haft det på 2 forskellige computer og min første computer forsvandt det først da jeg formaterede den, men håber da jeg kan slippe for at formatere den computer jeg har nu
Avatar billede wandaxp Praktikant
03. maj 2011 - 01:52 #10
Afsluttes dette spørgsmål snart det er over 1 år gammelt?