Avatar billede 1wgoldbergw1 Nybegynder
05. marts 2010 - 19:06 Der er 7 kommentarer

Et problem med trådløst netværk... Har Win XP

Hej...

Jeg har et problem med min computer: Den kan ikke finde trådløse netværk.

I øjeblikket har jeg et problem med trådløse netværk min bror spiller PS3 og hvis jeg skal lave noget hjemmearbejde på computeren kan han jo ikke spille.

Er der nogen som kan hjælpe?

!P.S. Jeg har Win XP med Service Pack 3 (Hvis det er til nogen hjælp)
05. marts 2010 - 19:10 #1
...I øjeblikket har jeg et problem med trådløse netværk min bror spiller PS3 og hvis jeg skal lave noget hjemmearbejde på computeren kan han jo ikke spille... - Øhhh... ikke forstået ?
Avatar billede preppydude Nybegynder
05. marts 2010 - 19:20 #2
@larry:
Tror han mener at eftersom hans computer ikke kan finde det trådløse netværk, og at de kun har 1 netstik, så ryger hans bror af hvis han skal på nettet.
Avatar billede lense Nybegynder
07. marts 2010 - 13:45 #3
Se om du har tændt for det trådløse på bærbaren, og ellers se om windows har overtagning af det trådløse netværk.
Avatar billede 1wgoldbergw1 Nybegynder
07. marts 2010 - 15:26 #4
Lidt mere info: Jeg har ikke en bærbar men en stationær

@preppydude: det er korrekt
Avatar billede 1wgoldbergw1 Nybegynder
08. marts 2010 - 19:07 #5
nogen som har nogle ideér?
Avatar billede Novice-1 Forsker
08. marts 2010 - 20:29 #6
Behøver du selv at være koblet op via netværk
-men det kommer jo  an på hvor tæt i hver især sidder på ruteren
-selv har jeg valgt  at koble mig op via  kabel, fordi jeg følte det mere sikkert
-men hvordan jeg lige bar mig ad!!
det har andre givetvis svaret på
Avatar billede Novice-1 Forsker
19. august 2010 - 13:32 #7
a pro pos det med at deaktivere det trådløse
-hvis andre end jeg selv bruger det!!
så var løsningen jeg i sin tid fik
Hvis du ikke bruger det trådløse netværk overhovedet, kan du frakoble WiFi/WLAN delen i Zyxel'en.
Tryk 2 sek. på resetknappen på Zyxel, så slukker WLAN-lampen (og WiFi)